Branding
Ξεχωρίστε, διαμορφώνοντας για την Επιχείρισή σας την εικόνα που της αξίζει,
αποκτήστε μια εταιρική ταυτότητα αυξημένης δυναμικής,
υψηλής αισθητικής και αναγνωρισιμότητας.
Ξεχωρίστε, διαμορφώνοντας για την Επιχείρησή σας την εικόνα που της αξίζει, αποκτήστε μια εταιρική ταυτότητα αυξημένης δυναμικής, υψηλής αισθητικής και αναγνωρισιμότητας.
“Η εικόνα που προβάλετε είναι ζωτικής σημασίας”
Δημιουργήστε εικαστικό περιβάλλον που ακολουθεί την φιλοσοφία σας και διοχετεύεται μέσα από:
- Λογότυπο
- Επαγγελματικές Κάρτες
- Γραφική Ύλη
- Εξωτερικές / Εσωτερικές Σημάνσεις
- Αισθητική των Ψηφιακών Μέσων
- Brand Style Guide
Επικοινωνήστε την δική σας προσωπικότητα μέσα από χρωματισμούς, σχήματα, συμβολισμούς και ένα κεντρικό μήνυμα το οποίο εκφράζει εσάς και την φύση του αντικειμένου σας.
Brand Style Guide
Το Brand Style Guide είναι η Βίβλος της Επιχείρησής σας.
Αποτελεί έναν πλήρη οδηγό κωδικοποίησης του τρόπου με τον οποίο παρουσιάζεστε στους πελάτες σας αλλά και τους εργαζόμενους σας.
Αποτελεί πλήρες εργαλείο αναφοράς της εταιρικής ταυτότητας του της επιχείρησης το οποίο εξασφαλίζει την εταιρική συνέπεια.
Αποπνέει το ύφος, την φύση, την αισθητική, το όραμα, την φιλοσοφία και τους στόχους μας.
Διασφαλίζει την εταιρική συνέπεια του εμπορικού σήματος, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο το διαχειρίζονται όλοι μας οι εργαζόμενοι.
Ιδιαιτέρως εκείνοι του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών οι οποίοι έρχονται σε επαφή με τους πελάτες.
Αλλά και αυτοί του μάρκετινγκ, των πωλήσεων και του στρατηγικού σχεδιασμού.
Η Διαμόρφωση του Brand Style Guide, της εταιρικής φυσιογνωμίας και προσωπικότητας καθορίζεται από τις εξής κατηγορίες:
Εταιρικός Στόχος
Τα κύρια χαρακτηριστικά του γραφείου και η προστιθέμενη αξία που προσφέρει μέσα από τις νομικές του υπηρεσίες.
Εταιρικό Όραμα
Ποιο είναι το όραμα και η θέση που οραματίζεται να κατακτήσει στην αγορά και τι να αντιπροσωπεύει. Σε ποιο κομμάτι της αγοράς στοχεύει.
Η περιγραφή του επιθυμητού πελάτη, ποιες είναι οι ανάγκες του και ποιες οι πολύτιμες νομικές υπηρεσίες που προσφέρουμε.
Εταιρική Προσωπικότητα της Επιχείρησης
Λέξεις κλειδιά & επίθετα που χαρακτηρίζουν τις υπηρεσίες που παρέχονται.
Τι είμαστε, τι δεν είμαστε και τι θέλουμε να αποφύγουμε.
Οι Αξίες μας
Ποιες είναι οι προσωπικές μας αξίες και σε τι ιδέες πιστεύουμε.
Κανόνες Χρήσης Λογότυπου
Σωστά Μεγέθη – Οδηγίες Χρήσης και κατάλληλες αναλογίες.
Πρωτοβάθμια Χρωματική Παλέτα
Καθορισμός πρωτοβάθμιας χρωματικής παλέτας Λογότυπου.
Ο οδηγός αυτός εξασφαλίζει την σωστή χρήση, την αισθητική συνέπεια του ύφους που αποπνέει η Εταιρεία.
Δευτερεύουσα Παλέτα Χρωμάτων
Καθορισμός πρόσθετης Δευτερεύουσας χρωματικής παλέτας η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί παράλληλα σε ψηφιακά και έντυπα μέσα. Διασφάλιση της αισθητικής συνέπειας με το αρχικό λογότυπο.
Συστάσεις Τυπογραφίας
Καθορισμός συγκεκριμένης οικογένειας γραμματοσειρών οι οποίες καλύπτουν τις εταιρικές ανάγκες και συμβαδίζουν με το όραμα, την φιλοσοφία και την αισθητική κουλτούρα των εμπορικών σημάτων.
Εταιρικά Στοιχεία
Φωτογραφίες, σύμβολα και στοιχεία τα οποία αντιπροσωπεύουν και συμβαδίζουν με το ύφος και την φιλοσοφία του Εταιρικού Λογότυπου.
Ο Λόγος μας
Λέξεις, εκφράσεις, σκέψεις και αποφθέγματα τα οποία συνάδουν με το ήθος και την εταιρική προσωπικότητα.
Λέξεις που μας αντιπροσωπεύουν και τις οποίες θέλουμε να χρησιμοποιούμε στον γραπτό και προφορικό μας λόγο.
Λέξεις που ΔΕΝ μας αντιπροσωπεύουν και τις οποίες αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε στον γραπτό και προφορικό μας λόγο.