Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ επιτρέπει στους επαγγελματίες να αναπτυχθούν χωρίς απαραίτητα να κάνουν χρήση προωθητικών ενεργειών στα παραδοσιακά media.
Κορωνίδα όλων αποτελεί η δημιουργία μίας σύγχρονης ιστοσελίδας με σωστό περιεχόμενο.
Σημαντική επίσης κρίνεται η παρουσία μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Παράλληλα η συχνή αρθρογραφία μέσα από ένα προσωπικό ιστολόγιο (Blog) και η συνεργασία με ψηφιακά κανάλια μέσων μαζικής ενημέρωσης λειτουργούν επικουρικά, συμπληρώνοντας ένα στρατηγικό πλάνο κινήσεων μάρκετινγκ.
Κατασκευή Ιστοσελίδας
Το πρώτο βήμα στο ψηφιακό μάρκετινγκ, είναι η οικοδόμηση μιας ισχυρής ιστοσελίδας . Ενός διαδικτυακού τόπου ο οποίος θα τον φέρει πιο κοντά στους ενδεχόμενους πελάτες του.
Σημαντικά χαρακτηριστικά, απαραίτητα σήμερα για μία σύγχρονη Ιστοσελίδα είναι η λειτουργικότητα της, η εύκολη πλοήγηση για τον χρήστη και η φιλικότητά της στις διάφορες οθόνες ηλεκτρονικών συσκευών και τις μηχανές αναζήτησης (Google).
Πλέον οι χρήστες του διαδικτύου έρχονται καθημερινά σε επαφή με περισσότερες από 2 ή και 3 ηλεκτρονικές συσκευές.
Έτσι η ιστοσελίδα επιβάλλεται να είναι φιλική, να ανταποκρίνεται και να εμφανίζεται σωστά σε οποιαδήποτε οθόνη σταθερής ή κινητής συσκευής.
Μελέτες σήμερα δείχνουν πως ο χρήστης κινητού τηλεφώνου δεν αφιερώνει πάνω από 4 δευτερόλεπτα χρόνο σε ένα site το οποίο δεν ανταποκρίνεται σωστά στην οθόνη της συσκευής του και φεύγει, αυτό το site φυσικά δεν θέλετε να είναι το δικό σας.
Επιπλέον κριτήριο μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας είναι η σωστή γραφή του περιεχομένου της.
Τα κείμενα πρέπει να είναι άρτια, φιλικά και ευανάγνωστα, με μεγάλες γραμματοσειρές και σωστούς τίτλους.
Blog & Ιστοσελίδα
Η χρήση Blog στο site, στο οποίο κοινοποιούνται άρθρα που αφορούν το πεδίο των νομικών υπηρεσιών που παρέχονται, προσφέρει έναν επιπλέον λόγο ενίσχυσης της επισκεψιμότητας, ενδυναμώνοντας στην αντίληψη του κοινού την φήμη της επιχείρησης.
Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Στην ψηφιακή εποχή που διανύουμε η παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κρίνεται σημαντική.
Πλατφόρμες όπως το Facebook αποτελούν σημαντικά εργαλεία στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ. Οδηγούν στην ενίσχυση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας και ενδυναμώνουν την φήμη της εταιρικής σας ταυτότητας.
Παράλληλα διαμορφώνουν συνθήκες προσέλκυσης νέων πελατών, οι οποίοι με τον χρόνο χτίζουν προσωπική “ψηφιακή” σχέση.
Βελτιστοποίηση στις Μηχανές Αναζήτησης (SEO)
Ο καλύτερος και μακροπρόθεσμα πιο οικονομικός τρόπος ενίσχυσης της ιστοσελίδας στο διαδίκτυο, είναι η βελτιστοποίηση την παρουσίας της στις μηχανές αναζήτησης (Google). Γνωστό και ως SEO (Search Engine Optimization).
Το SEO αποτελεί μία σειρά στρατηγικών κινήσεων οι οποίες βοηθήσουν την ιστοσελίδα του να εμφανίζεται ψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Πρώτο στοιχείο ανάλυσης για την SEO βελτιστοποίηση είναι η σωστή χρήση λέξεων-κλειδιών.
Λέξεων που ταιριάζουν στο αντικείμενο των υπηρεσιών και προϊόντων που παρέχονται και οι οποίες συμπεριλαμβάνονται στα κείμενα του site.
Σε αυτό το πλαίσιο εξετάζουμε πως κινείται ο ανταγωνισμός ώστε να διαμορφώσουμε μία πιο ολοκληρωμένη στρατηγική.
Επιπλέον, η σωστή χρήση τίτλων στα άρθρα και τα κείμενα των θεραπειών, η δημιουργία εσωτερικών link (Link Building) στην ιστοσελίδα με σκοπό την αύξηση του χρόνου παραμονής του επισκέπτη, αλλά και η χρήση εξωτερικών link (Link Popularity) που συνδέουν το site μας με άλλα δημοφιλή sites, είναι σημαντικές κινήσεις οι οποίες ενδυναμώνουν την παρουσία μας στον ανταγωνιστικό κόσμο του διαδικτύου.
Αφήνοντας το ψηφιακό σας αποτύπωμα, δημιουργείτε συνθήκες προσέλκυσης περισσότερων νέων πελατών.
Παράλληλα ενισχύετε την παρουσία και την φήμη της επιχείρησης σας στο διαδίκτυο.